Každý hráč obdrží určitý počet v hracích bankovkách, které si následně u krupiéra promění na hrací žetony. Vyměněné žetony hráč vloží na vyhrazená hrací pole a krupiér začne rozdávat karty. Krupiér rozdá hráči, který má vsazeno dvě karty lícem vzhůru a sobě rozdá pouze jednu kartu. Cílem hry je co nejblíže se přiblížit součtem svých karet číslu 21 a nepřetáhnout, pokud hráč přetáhne tak prohrává svou sázku. Počet svých tažených karet si určuje každý hráč sám. Během hry může nastat situace, kdy si hráč může hru spestřit. První z možností je split a druhou je double. Krupiér se musí řídit jasně danými pravidli, není limitován počtem karet, které si rozdá, ale součtem svých karet. Pokud součet krupiérových karet je číslo 16 musí ještě jednu kartu táhnout a pokud natáhne na součet 17 a více, už další kartu nebere. V případě, že součet jeho karet přesáhne 21 automaticky prohrává a vyplácí výhry všem hráčům, kteří zůstali ve hře.


Sázka split: – rozdělení dvou karet stejné hodnoty za účelem zdvojnásobit svou výhru. Hráč musí vsadit stejnou sázku na rozdělené karty a tím vzniká nová samostatná hra.


Sázka double: - lze využít pouze na první dvě karty, kdy hráč musí zdvojnásobit svou sázku, ale krupiér mu rozdá pouze jednu kartu bez ohledu na součet daných karet.


Insurance(pojištění): - tuto možnost nabízí krupiér v případě, že jeho první karta je eso a hrozí tím hráči, že si natáhne nejvyšší možnou výherní kombinaci a tou je Black Jack. Při využití možnosti pojištění hráč přisazuje maximálně polovinu své vsazené sázky. Pokud si krupiér natáhne Black Jack, hráč prohrává svou sázku, ale vyplácí se mu pojištění v poměru 3:2.

 

Hodnoty haret: Příklady možných kombinací:
A =  1 nebo 11 A + 7 = 8 nebo 18
2 = 2 A + 4 = 5 nebo 15
3 = 3 A + A = 2 nebo 12
4 = 4 6 + J  = 16
5 = 5 9 + Q = 19
6 = 6 A + 10(J, Q, K) = Black Jack
7 = 7  
8 = 8  
9 = 9  
10, J, Q, K = 10